​​​​​​​

FAQ

Odpowiedzi na ważne pytania.

 

  • Jak często odbywają się targi?

Targi JUBINALE odbywają się raz do roku na początku czerwca, przed sezonem letnim, a targi Jubinale CHRISTMAS raz do roku przed świątecznym sezonem zimowym.

  • Czy otrzymane pocztą zaproszenie upoważnia mnie do wejścia na targi?

NIE, zaproszenie ma jedynie formę informacyjną. Konieczna jest rejestracja na stronie e.jubinale.com lub w punkcie rejestracji  odwiedzających po przybyciu na targi. 

  • Czy mogę przyjechać bez zaproszenia?

TAK, jednakże konieczna będzie rejestracja firmy w punkcie rejestracji  odwiedzających na miejscu. 
Polecamy wcześniejsze zarejestrowanie firmy on-line w systemie e.jubinale.com co pozwoli na oszczędność czasu i  uproszczeniu wszystkich procedur.

  • Ile kosztuje wstęp na targi?

Wstęp jest BEZPŁATNY dla osób z branży - pod warunkiem dokonania rejestracji na miejscu lub poprzez e.jubinale.com

  • Czy mogę wejść z dzieckiem na targi?

TAK, jednakże ze względów bezpieczeństwa informujemy, że dziecko poruszające się samodzielnie również ma obowiązek noszenia identyfikatora.

  • Czy mogę wejść z psem na targi?

TAK, jednak cała odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz zachowanie psa, a także za ewentualne szkody wyrządzone innym uczestnikom targów odpowiada jego opiekun.

  • Czy parking przy EXPO KRAKÓW jest płatny?

TAK, należy pobrać bilet przy wjeździe na parking, a po zakończeniu wizyty na targach opłacić bilet w parkometrze przy wyjściu z hali.

  • Czy jest możliwość skorzystania z usług gastronomicznych na miejscu?

TAK, zapraszamy do restauracji Bistro Galicja na pierwszym piętrze lub na kawę oraz drobne przekąski do punktu ArtCafe usytuowanego na hali targowej.

  • Czy jest dostępna szatnia?

TAK, wszelkie informacje na temat dokładnej lokalizacji szatni, uzyskacie Państwo w punkcie rejestracji  odwiedzających.

  • Czy katalog targowy jest bezpłatny?

TAK. Bezpłatny katalog otrzymacie Państwo w punkcie rejestracji odwiedzających.

  • Gdzie znajdę pełną listę wystawców?

Lista wystawców dostępna jest w drukowanym katalogu targowym oraz na stronie www.jubinale.com.

  • Czy na hali można robić zdjęcia?

Aby robić zdjęcia stoiska lub produktów trzeba uzyskać zgodę wystawcy.

  • Czy codziennie muszę odbierać nowy identyfikator?

NIE, identyfikator jest  ważny przez wszystkie dni targowe.

  • Co to jest e.jubinale.com?

e.jubinale.com to system rejestracji on-line, którego celem jest usprawnienie obsługi Wystawców i Odwiedzających targi JUBINALE.

  • Dlaczego warto zarejestrować swoją firmę w systemie e.jubinale?

Zachęcamy do rejestracji firmy on-line w systemie e.jubinale.com, ponieważ posiadanie konta w systemie daje szereg możliwości:
- pozwala na samodzielne przygotowanie i wydrukowanie Kart Rejestracyjnych dla całego zespołu uczestniczącego w targach;
- oszczędność czasu, ponieważ Karta Rejestracyjna po przybyciu na targi błyskawicznie zostanie wymieniona na imienny identyfikator (bez wypełniania dodatkowych formularzy);
- jednorazowa rejestracja zastępuje wszystkie papierowe formularze na stałe;
- dane firmy mogą Państwo zaktualizować w każdej chwili na e.jubinale.com.

  • Jak założyć konto na e.jubinale.com?

Wejdź na stronę e.jubinale.com i wybierz przycisk wybierz przycisk “ZAŁÓŻ KONTO FIRMOWE”. 

Wypełnij formularz z danymi Twojej firmy. Po sprawdzeniu dokładności danych, zatwierdź rejestrację poprzez kliknięcie przycisku “wyślij formularz”, znajdujący się na dole strony.

Na podany podczas rejestracji adres e-mail, otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknięcie w link zakończy proces rejestracji i spowoduje przesłanie informacji o rejestracji do Administratora w celu weryfikacji danych. Czas oczekiwania na aktywację może zająć do 24h.

Po pomyślnej weryfikacji otrzymasz wiadomość potwierdzającą dostęp do konta. Od tego momentu będziesz mógł korzystać z usług systemu e.jubinale.

Jeśli weryfikacja Twojej firmy nie przebiegnie pomyślnie, otrzymasz wiadomość na podany podczas rejestracji adres e-mail z prośbą o kontakt z Administratorem.

  • Nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Dlaczego?

Możliwe, że podany przez Ciebie adres e-mail zawierał błędy. Skontaktuj się z Administratorem aby uzupełnić dane i otrzymać dostęp do konta e.jubinale.com.

  • Nie mogę się zalogować.

Jeżeli nie możesz się zalogować to prawdopodobnie:

Próbujesz użyć do zalogowania niewłaściwego lub błędnego adresu e-mail; 
Upewnij się, że nie popełniłeś błędu w treści adresu e-mail, lub czy wpisujesz taki sam adres e-mail jakiego użyłeś podczas rejestracji firmy w systemie e.jubinale.
 
Nie pamiętasz hasła;
Aby odzyskać hasło, należy po przejściu na stronę e.jubinale.com wybrać link “odzyskaj hasło

Następnie wpisz adres e-mail jaki podałeś podczas rejestracji firmy w systemie e.jubinale

Jeżeli wpisałeś adres e-mail na który została wcześniej zarejestrowana firma w e.jubinale otrzymasz na ten adres wiadomość z nowym hasłem oraz linkiem do potwierdzenia zmiany hasła. Nowe hasło będzie obowiązywało dopiero po kliknięciu w link potwierdzający, pominięcie tej procedury pozostawia stare hasło.

  • Gdzie znajdę Kartę Rejestracyjną dla siebie i innych pracowników?

Po zalogowaniu do e.jubinale.com przejdź kolejno do zakładki "Informacje ogólne / Lista pracowników". Jeżeli masz już listę osób, to każdej z nich możesz wydrukować imienną Kartę Rejestracyjną. Jeżeli nikogo nie masz na liście albo chcesz dodać dodatkowego pracownika - musisz przejść procedurę dodawania kolejnej osoby. W tym celu naciśnij zielony przycisk " + dodaj pracownika" i postępuj zgodnie z kolejnymi informacjami.

Procedura dodawania pracowników złożona jest z kilku etapów, które podyktowane są wymogami przepisów ochrony danych osobowych. Jednak utworzenie takiej listy pracowników umożliwia w przyszłości przygotowanie dla każdego imiennej Karty Rejestracyjnej praktycznie bez wypełniania dodatkowych formularzy.

  • Wypełniałem formularz rejestracyjny firmy w celu założenia konta firmowego na e.jubinale i nie ma mnie na liście pracowników - dlaczego?

Pamiętaj, że założyłeś konto dla całej firmy, a Karty Rejestracyjne są imienne. Dlatego musisz dodać na listę pracowników również siebie. Po tej procedurze będziesz miał dostęp również do swojej imiennej Karty Rejestracyjnej.

  • Czy osoby towarzyszące podczas wizyty na targach (np. małżonek) również muszą się rejestrować?

TAK. Nawet jeżeli osoba ta nie jest związana z firmą ale chce wejść na halę wystawienniczą musi się zarejestrować. Osoba ta może dokonać rejestracji na miejscu podczas wypełniania formularza zaznaczając "osoba towarzysząca" lub można dla takiej osoby również przygotować imienną Kartę Rejestracyjną w systemie e.jubinale.com odpowiednio oznaczając "osoba towarzysząca".

  • Jak pobrać imienną Kartę Rejestracyjną?

Kartę rejestracyjną można pobrać po zalogowaniu się do systemu e.jubinale.com z 2 miejsc:

- zakładka "Informacje ogólne / Lista Pracowników", wybierasz osobę i używając niebieskiego przycisku "pobierz Kartę Rejestracyjną - pobierzesz plik PDF;

- lub zakładka "Aktualne targi / Udział w targach / Identyfikatory" - tu również ukaże się lista pracowników na której używając niebieskiego przycisku "pobierz Kartę Rejestracyjną - pobierzesz plik PDF;

UWAGA! jeżeli w zakładkach nie ma listy osób zapoznaj się z informacją na temat "Gdzie znajdę Kartę Rejestracyjną dla siebie i innych pracowników?"

  • Czy kartę rejestracyjną należy wydrukować?

Kartę Rejestracyjną pobiera się w formie pliku PDF - można ją wydrukować lub pobrać na telefon i okazać w punkcie rejestracji odwiedzających.

  • Czy można zarejestrować się na miejscu oraz czy w związku z tym poniosę jakieś koszty?


TAK, rejestracja na miejscu jest możliwa i bezpłatna, jednakże zachęcamy do wcześniejszej rejestracji w systemie e.jubinale.com. Ułatwi oraz przyspieszy to proces wydania identyfikatora.

  • Czy istnieje możliwość dokonania zakupu produktów lub usług na miejscu?

TAK, Targi Jubinale umożliwiają sprzedaż bezpośrednią.
 
  • Czy jest dostępna przestrzeń do odpoczynku lub relaksu dla odwiedzających?

TAK, na końcu hali wystawienniczej znajduje się strefa relaksu, gdzie są dostępne miejsca do siedzenia, stoliki oraz kawiarnia ArtCafe. Dodatkowo, na pierwszym piętrze znajduje się restauracja.


  • Czy organizator zapewnia jakieś udogodnienia dla osób niepełnosprawnych?

 

Tak, targi odbywają się na poziomie 0 bez progów uniemożliwiających poruszaniu się osobom na wózku. Dodatkowo, w budynku znajdują się windy umożliwiające dotarcie do restauracji znajdujące się na poziomie +1  

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego + 48 58 520 90 99
 

FORMULARZ

KONTAKTOWY

Wypełnij formularz, jeśli masz dodatkowe pytania. Skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia wszelkich tematów i udzielenia dodatkowych informacji.

Imię i nazwisko
Nazwa firmy
E-mail
Telefon
W jakiej sprawie chcesz uzyskać informacje?
Chcę zostać wystawcą
Interesuje mnie stoisko dla projektantów
Interesuje mnie reklama podczas targów
Mam problem z rejestracją na e.jubinale.com
Inne
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Historia Jubinale

Kontakt

  +48 58 520 90 99

  info@jubinale.com

Biuro organizatora targów

JUBINALE

ul. Chmielna 71/81 (IV p.)
80-748 Gdańsk, Polska
 

GPS: N54° 20' 36" E18° 39' 16"
Google Maps: 54.343390, 18.654445

Miejsce targów JUBINALE

EXPO Kraków

ul. Galicyjska 9
31-586 Kraków, Polska
 

MTP, Poznań Congress Center, 

ul. Głogowska 14
60-734 Poznań, Polska

Jubinale CHRISTMAS

JUBINALE